Inzage in je huis, bedrijf of administratie is erg persoonlijk. Daarom stel ik me graag aan je voor.

Aangenaam, ik ben Miranda. Samen met mijn partner heb ik twee jongvolwassen dochters. Ik weet hoe vol het leven soms kan zijn en vanuit eigen ervaring weet ik nu gelukkig ook wat ik daar aan kan doen. Ik hou van een opgeruimd en schoon huis, overzicht in mijn administratie en agenda waardoor ik meer rust en ruimte ervaar.

Sinds 2010 werk ik als VA/PA voor verschillende ondernemers in diverse branches. Door mijn werkervaring in ad-hoc situaties en handen-uit-de-mouwen mentaliteit kan ik overal makkelijk inspringen en maak ik me jouw manier van werken snel eigen. Goed luisteren is mijn tweede natuur. Dit combineer ik met daadkracht, maar ook met geduld en humor. Openheid en loyaliteit staan bij mij hoog in het vaandel evenals betrokkenheid en zorgvuldigheid. Dus gewoon zoals je zelf ook graag werkt. Door de jaren heen ben ik gespecialiseerd in het op orde krijgen (en houden;) van administraties en voor velen ben ik “de stok achter de deur”.

Ik ben op mijn best in een ondersteunende functie: mensen helpen een goede balans te vinden en daardoor weer energie krijgen. Laat mij dus maar lekker structureren en plannen, opruimen en regelen, want dat is waar ìk blij van word en energie van krijg!

Dit is wat mijn opdrachtgevers over mij zeggen: